One tree Hill, gossip girl..sporten och slutligen Beck!

JA.vilken söndags eftermiddag... en fullspäckad tv kväll.. Ska ta mig en tekopp och barasitta å mysa i soffan framför tv:n. Är jag värd efter dagens 2 träningspass, men de har gått bra!
Imorgon blir det vila för min del..ska försöka sova länge imorgon..sen blir det pluggning, möte på skolan och en stadstur tror jag! Vi får se vad jag hittar på imorgon.


Ja, än en gång fick Northug ett guld. efter 4,9 mil la han på en spurt som inte många orkade hänga med på,som vanligt! Vem i hela friden kan slå honom i en spurt, INGEN! Han är grym... hejade på honom idag när inte Södergren startade p.g.a magsjuka...sååå synd, tror Anders hade sprängt fältet och kommit in ensam på målrakan och tagit hem ett guld!
Men nu blev det Norsk seger, ..och jag lyfter på hatten och gratulera.:)

Nej.nu stänger vi för idag!
Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0