En vanlig dag på jobbet!

Blåsvädret håller i sig, men solen tittade fram på förmiddagen som tur va! 20% rullskidor 45km stod på schemat, så det vara bara å köra på. Hade sällskap som vanligt! Det var svåra vindar så skytte för min del funkade inte så bra idag! men bättre lycka nästa gång:)
Efter passet kom tröttheten vill jag lova,låg som en klubbad säl i soffan framför tv:n. Mysbyxorna, raggsockorna på och en filt runt om sig,plus en stor kaffekopp och en bit chocklad, finns det nåt bättre? Nej!! Då mår man gott:) iaf jag....

Eftermiddagen tillbringader jag i gymet med mina trogna träningskompanjoner! Uthållighetsstyrka och en löptur blev det. Känner att jag kommer få träningsvärk imorgon.. men det är skönt!

Föresten så är det tänkt att jag ska tatuera mig på fredag..min lillasysters namn på underarmen är det tänkt. fast har ännu inte bestämt mig för vad för stil jag ska, har kollat på nätet lite och det finns huuurr mycket som helst... någon som har nåt förslag??

Kollar på idol nu..precis lyssnat på Mariette Hansson, hon e GRYM!!

Nu blir det kvällsfika!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0