Världens bästa mormor har jag!

Visst har jag världens bästa mormor, idag kom det ett stort, mjuk kuvert genom brevlådan, En paket från min mormor. Fick en varm stickad mössa och ett par vantar. Dom var sååå fina.. TACK! det behövs verkligen här i Östersund, för nu är det riktigt kallt här, fast idag blåste det inte så mycket, men kylan håller i sig och kallare blir det förhoppningsvis! Längtar efter snön nu, den får gärna komma snart, så man kan åka skidor:) Men får nog vänta ett par veckor till innan sen kommer.
Idag var jag och min trogna träningskamrat Ekin ute å sprang, Löpning 2,30 25%. Vi hade även fint sällskap med oss. Leffe:).. mycket trevligt. Fast för mig gick det tungt att springa, vet inte vad jag har i mina ben, dom är som timmerstockar, stela, svullna, stumma.. hmm...vad har jag för diagnos! kände ingenting igår så...men men det går väl snart över! brukar gör det....

Idag var det bara ett pass, resten av dagen tillbringade jag i skolan. Fast var så trött så jag höll på å somna..

Imorgon är det vila som gäller, ladda batterierna för en hård tränings helg! Sen drar vi på läger igen, ska träna hela nästa vecka här hemma i Östersund, så den 12 okt-21 drar vi till Sundsvall, har aldrig vart där så det blir spännande, grymt härligt att vara på läger, man behöver inte tänka så mycket, bara köra järnet:)

Nej nu blir det Idol strax,...
Tjingeling:)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman! Hoppas allt e bra med dig! Provade att ringa dig igår tror jag men fick inget svar, du var väl säkert o tränade=) Kul att du börjat blogga igen! Läste att du skulle tatuera dig! KUL! Blir det i morgon??! Puss

2009-10-01 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0