Blickar framåt!

Gårdagens lopp var en stor besvikelse för mig, men vaknade iaf upp imorse med ett leende på läpparna:)....inte är det lätt inte att lägga gårdagens lopp bakom sig,finns liksom och knager där inne, det var ju ett lopp som jag hade sett fram emot väldigt länge och så gick det som det gick, tyvärr... Men nu är det bara att försöka glömma och fokusera på dom fyra tävlingarna som e kvar och resten av säsongen och göra sitt det bästa. Sen i Maj är det bara att ta nya tag igen, träna hårdare och blicka framåt:)
Det är tur man har såna fina och snälla vänner omkring sig som stöttar tröstar och peppar en när det går tungt! 

Idag har det blivit ett återhämtningpass på förmiddagen. Min Vallning funkade bra trots en del klumpar, fast jag tyckte egentligen inte att jag hade några klumpar men det tyckte Seb:) Men oj vilket fäste jag hade..:)

Jag kan även berätta att snön fortfrande vräker ner... suck! men nu har det blivit kallare iaf så imorgon hoppas jag på att det inte blir lika tungfört som igår. Vindarna håller i sig även dom, men tror även det ska bli bättre tills imorgon, eller jag hoppas på det!:)...

En utflykt har även hunnit med idag. til Tartu for vi med minibussen. Estland 2:a största stad.. Vi fann inte direkt centrum nån gång men vi hittade ett köpcentrum som vi stannade på. En del fynd blev det för några av oss.

Imorgon blir det stafett... jag ska köra tredje sträckan! Ska bli roligt och jag är grymt revansch sugen:)

Nu blir det möte! Håll tummar och tår för oss imorgon.

ciao/:o)
 
 


Kommentarer
Postat av: Agne

today was way better! It seems you're speeding up :) Pity that Elin was not able to catch that Estonian girl, but it's Eveli Saue we're talking about, not that easy to catch.. You did really good 'sträcka' (heh, don't know how it's in english..) - won like 4 positions! Great! Good work girls. Fingers crossed for sprint now

2010-03-04 @ 16:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0