Glädje och tårar!

Jaaa..en sån dag! Otepää visade sin bästa sida idag, Solen sken,några minusgrader, fina spår, Underbart! Idag var det Både glädje och tårar.. Teds fenomenala lopp idag. Helt otroligt, vi satt å skrek,hejade som tokar framför tv:n, gåshud på armarna hade jag oxå...det var härligt å se! Elin och Jennys 11:e och 12:de plats idag, grymt imponerad e jag av min rumskompisar, STORT grattis:), och även till dom andra brudarna och grabbsen, Ingela på en fin 13:e plats Kimpan på en 28:de plats:) 

Men min kropp vill tyvärr inte sammarbeta med mig just nu.. Huvudet vill åt ett håll och kroppen vill åt ett annat. Att känna att man inte kan pressa sig fullt ut är frustrerande.. och att inte vara trött i mål, jag saknar den känslan.. Det funkar inte.. Jag kan inte säga mer än att jag är besviken! så därför har även Tårarna fallit idag!... Jag sköt 1-0 och det tar jag med mig inför morgondagens jaktstart:) Ser framemot säsongens första Jaktstart:)

Nu tror jag snart det är läggdags,huvudet är trött men jag får nog hålla ut ett tag till..:) Klockan är ju bara 20.00! 

Tjilivipps! 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0