Toblach!

Då var denna hårda träningsdag över, och jag har precis avnjutit en 6-rätters middag! Trött,mätt och glad är jag nu, och imorgon väntar en välförtjänt vilodag för oss. Det behöver min kropp nu.
Eftermiddagspasset som bestod av Benskate MAX var riktigt jobbigt, men väldigt roligt måste jag säga.. Jag har aldrig kört något sånt här tidigare så det var roligt med något nytt trots att det var riktigt slitsamt, men man klara mer än vad man tror:)

Imorgon blir det sovmorgon och massage och förhoppningsvis en utflykt!:)

Ciao

Kommentarer
Postat av: syster-stina

kuligt! snygg hemsida bror ordnat :)

2010-10-08 @ 22:26:02
Postat av: Semlan

Visst har han de!!!:)

2010-10-10 @ 13:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0