BLÖT

Det blev en riktig blöt distanstävling idag. Jösses va det regna. Jag kunde vrida hur kläderna och min pjäxor var såå tunga när jag kom i mål så jag orkade knappt lyfta fötterna. Det ville sig inte riktigt för mig idag, tyvärr. Kände mig stum redan efter första varvet och sen blev det bara värre och värre, och jag blev bara blötare och blötare, och den hemska nerförsbacken blev bara isigare och isigare och på dom två sista varven var det nära ett fall, men jag stod på benen som tur va! Skyttet kändes sådär, fick inget riktigt flyt där eller. men det blev bara 3 bom men det är alldeles för mycket i det här sällskapet.

Men jag har redan glömt den här dagen så nu laddar jag om för lördagen. Då hoppas jag på en liten fartigare Emelie !:O) BLir spännande

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0