Långberget

Just nu befinner jag mig på Långberget. Idag har det varit en helt fantastisk skid dag. Strålande sol och bara några minusgrader. Jag njuter av livet som skidåkare:) Det blev ett långpass runt Vasabanan tillsammans med Emilia.
Idag har även mina kunskaper inom klassiskt åkning satts på prov. Tur att det sitter något kvar i ryggmärgen, men det är svårt att lära ut när man inte åker så mycket klassiskt själv. Blir ju inte lika mycket klassiskt åkning nu som förr i tiá. Jag hoppas min elever har lärt sig något under dagen. Hög höft och tyngdöverföring kör jag stenhårt med;) och dom verkar ha fattat det!

Imorgon blir det hårdkörning för min del! Har lite smått ångest men när det väl är över så kommer jag vara nöjd coh det kommer kännas skönt efteråt!:)

Må gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0