Östersund!

Hemma igen efter några härliga dagar uppe i Rislandet. Nu är jag fylld med energi och kärlek igen! :)

Igår besökte jag polisen och fixade ett nytt pass. Varför är det så svårt att skriva sin autograf i den lilla rutan? Det blir ju liksom aldrig bra, märkligt. Efter några försök insåg jag att det spelar ingen roll. Då gjorde jag ett sista försök och den fick det bli. Fast den belv inge bra! Jaja.....

Idag har det tränats 2 pass med Elin. Riktiga sprinters var vi i förmiddags och riktiga tyngdlyftare i eftermiddags:)
Imorgon ska jag vara en spänstig löpare.

Såhär på kvällskvisten slängde jag ihop en deg, det blev valnöttsbröd. Jag tror det blev bra:)

Nu sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0