Ärla helg.

Hemma i Torsby igen efter en trevlig helg i Ärla. Ärla arrangerar Eskilstuna weekend vart annat år och i helgen gick det av stapeln. 1000 tappra orienterare startade varje dag och Karl som iår var banläggare hade gjort ett mycket bra jobb. Trötta och nöjda verkade alla var iallafall. Mitt jobb under helgen var att sälja en massa fika, hamburgare och korv. Jag lyckades och tillsammans med många andra så blev det en lyckad helg för Ärla.
Jag har inte bara stått i markan under helgen utan också tränat en hel del. Det har det mest blivit hårdkörning i lövsäterskogen men också lite cykel och stakning. Jag fick till bra och hårda löpass enligt min plan. Och Tack vare Karl som släppar runt och orienterar mig rätt. Det blev även lite kartträning inför O-ringen som vi drar på nästa vecka.
Gårdagens orientering gick dock inge vidare men jag skyller på myggen!
Fick iallafall ett bra löpass innan jag satte mig i bilen hem till torsby.

Ett bra och hårt styrkepass körde jag i förmiddags. Efter lunch och lite vila körde jag och Zanna tossberg igen. Knappt en vecka sen vi var där sist. Passet blev lika bra nu som då. Fast idag gjorde det bara lite ondare i kroppen. 
Imorgon tar jag en välförtjänt vilodag, och laddar batterierna inför en helg med träning och 25-års kalas. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0