Sommar dagar

Det här med bloggandet har verkligen skjutits åt sidan ett bra tag nu,Skärpning!

Dagarna fortsätter att rulla. Det går fortare än man tror. Juni har snart passerat och jag har hunnit med en del sen sist jag skrev.
Studentkalas för min fina bror, säsongens första träningsläger med laget,sångjobb, borejoggen,midsommarfirande och en hel del träning däremellan.
Precis som sommardagarna ska vara.
Midsommaren firades först med den årliga borejoggen där jag placerade mig som 4:à i damklassen. Alltid lika jobbigt men alltid lika roligt. Sillmiddag med familjen och senare på kvällen tillsammans med goa vänner. Som avslutning på midsommarafton dansade vi loss till storebror och hans band nere på faktoriet.


Denna vecka skulle jag ha varit i Boden på träningsläger med militären. Efter en hårdvecka med mycket träning tillsammans med u-laget, en löpartävling som avslutning. Hann inte riktigt kroppen återhämta sig. Trött seg och kli i halsen, så
både jag och Anna fick vända i Östersund.

Igår kväll mådde jag bättre,och halsen var bra. Ett tungt huvud dras jag med fortfarande. Men med vila och ordentligt med sömn så hoppas jag att det släpper snart.

Familjen har farit på semester en vecka. Så jag lillebror och Guffe har huset för oss själva.
Karl är på semester i Kroatien. Jag har inte sett honom på drygt 1 månad, så nu längtar jag efter honom riktigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0