Östersund

Tillbaka i jämtland efter en månad på resande fot. Mycket har hunnits med. Träffat vänner och bekanta, rest tåg runt om i södra sverige, tävlat och tränat orientering, blivit faster till två små vackra bebisar. En riktigt bra aprilmånad med andra ord :)
Nu är det tillbaka till vardagen. En vardag fylld med träning, vila och mat. Som jag har längtat att få dra igång! Fast jag har ändå hållit igång i April med mycket löpning och orientering. För att om 1,5 vecka blir det Göteborgsvarvet:) Så nu gäller det att hitta löpsteget. Det blir en utmaning och det ska bli riktigt skoj också.

Idag var det strålanse sol och man kunde känna att våren snart här på riktigt.Imorse sprang jag parkorientering i Björkbackaparken. Jag var lite för stressig så det blev en hel del bommar. På torsdag ska jag ha revansch, då startar Frösö 5-dagars:)
Solen fortsatte att stråla på eftermiddagen. Jag och Karl gjorde premiärtur på racercyklarna. Det var riktigt härligt!!


Cykelpremiär på frösön med oviksfjällen i bakgrunden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0