Hemfärd

Lägret börjar lida mot sitt slut. Imorgon vid lunch far vi hem men först ska jag ut på ett träningspass. Eftersom Spåren idag var kanon fina ,och det skulle vara lika imorgon så passar jag på att köra ett kortare A1 pass.
Det ska bli lite skönt att komma hem även om man inte riktigt vill lämna detta skidparadis. Vi har haft ett kanon läger med dom bästa träningsmöjligheterna. Vi har puschat. sparrat varandra. Skrattat och haft roligt tillsammans. Men nu känner jag mig faktiskt ganska klar med träningen. Nu är jag redo för en tävlingssäsong. Hem ska jag inte riktigt än,utan jag kommer att ta tåget från Arlanda till Linköping och hälsa på Karl några dagar. Ladda batterierna,vila och umgås med min karl:)


Kommentarer
Postat av: stina

ha så mysigt!!! :)

2012-11-07 @ 10:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0