Hemma

På hemmaplan igen efter en härlig och mysig helg hos Karl i Linköping. Fina träningspass fick jag till,både utomhus och inomhus. Löpteknik och korta intervaller med snabba och duktiga löpare och orienterare.Även om passet inte tog så lång tid så blev jag trött och riktigt svett. Kan bara säga att man har mycket kvar att lära när det gäller att springa lätt och fint.
Helgen har varit toppen bra. Jag har slappat,strosat runt på stan, ätit en massa godsaker, vilat upp mig och umgåtts med en massa trevliga vänner.
Tack till OL 1 korridoren för en trevlig helg.

En ny vecka och tillbaka på valbergets rullskidbanan igen. Idag blev det en vurpa igen för fröken Larsson. Jag klarade mig ganska bra men några skrapade blev det på knä, armbåge och framsida lår.
Vädret här hemma är lika bra som i Ramsau men det är bara att bita ihop. Det är bara 1 månad kvar tills första tävlingen och redan om en vecka beger jag mig först till Östersund för tester och sedan därifrån vidare upp till Mounio för 2 veckors snöläger med hela laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0