Distans

EM distans är gjord. Jag är väldigt besviken. Jag ville så mycket mer men min kropp ville inte vara på höjden idag. Jag öppnade lugnt och försökte hitta ett flyt, men det gick inte. Stumheten kom fort och det gick inte att åka fortare. Jag ville trycka på på alla krön, men det hände inget.
Jag gjorde mitt jobb på vallen,19 träff. men idag hade inte ens fullt hus hjälp till topp 6! Och jag tillbringar alltför mycket tid på vallen. Något som
ska förbättras rejält till nästa säsong. Idag var det 9 tjejer som var så mycket starkare än mig. Och fler var starkare i spåret. Jag måste åka fortare, skjuta snabbare, så är det bara. Men jag vet vad jag kan och det ska jag snart bevisa.
Jag letar upp positiva saker från analysen och tar med mig det. En 10:de plats och 19 träff på ett EM är helt ok. På lördag hoppas jag att min kropp har anpassats sig bättre.

Idag gläds vi åt Tobbe, limapöjken som knep en silvermedalj. Så sjukt bra!! Han är så värd denna silvermedalj. Och det ska vi fira ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0