Hemvärnsövning och myrpremiär!

Den årliga hemvärnsövningen är slut för det här året. Och jag är mer än nöjd övet att ha klarat den. I 5 dygn bodde jag i ett bergsrum och visste knappt om det var dag eller natt. Jag ,Elin ,Tobbe och Kim gick i skift under 4 dygn. Skickade iväg meddelanden, passade radion och datorn. Intesivft må jag säga men nu är det över och vi var alla trötta,nöjda och glada att ha klarat av helgens alla prövningar.
 
En ny träningsvecka har börjat och efter en helg med väldigt lite träning så känns det skönt att vara igång igen. Denna vecka testar jag på en rätt så intensiv träningsvecka. På söndag får jag utvärdera veckan och se vad som ska ändras på tills nästa gång det är dags. 
Så Jag och min trogne vapendragare David testade på myren idag. Den var riktigt blött och det blev ett av mina värsta passet på länge. Nöjd över att ha klarat det och att mitt knä klarade det ganska bra. Att springa på myren är skonsamt och det kommer bli många pass på den myren vill jag lova. 
 
Snart dags för eftermiddagspasset då jag ska försöka staka så fort det bara går och sedan träffa dom där svarta prickarna:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0