Sprint

Efter att herrarnas tävling blev inställd för andra gången så såg det ganska mörkt ut för våran del också. Det var verkligen på håret att tävlingen skulle brytas efter att halva startfältet startat. Men det började blåsa mer och dimman lättade något så det gick iaf att skjuta.
0-1 blev det i skyttet. Och en åkning som inte alls var på topp idag. Tråkigt när jag känner att jag kan åka fortare men här på höjden tar det verkligen stopp. När väl syran kommer går det inte att få bort den. Men jag kämpade så gott jag kunde.
Imorgon är det jaktstart och vi hoppas att dimman är borta så killarna får köra sin sprint och vi våran jaktstart.
Imorgon finns det chans till att plocka placeringar och jag hoppas kunna få till åkningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0