Obertilliach

Dagarna här i Obertilliach rullar på. Idag blev det en fin långtur på 4h. När vi vaknade imorse var vädret bedrövligt,snöblandat regn och vår tänkte långtur/vandring uppför några toppar fick kastas om. Men efter någon timme på rullskidbanan sprack det upp och vädret blev kanon fint. Vi bytte om till löpning och fick en väldigt fin tur. Imorgon är det sista dagen med träning och på torsdag morgon åker dom andra hem till Sverige, men inte jag inte. Jag kommer att förflytta mig till Toblach för att vara med på ytterligare ett läger tillsammans med militärlandslaget. Militärgänget ansluter på måndagen så jag får spendera några dagar här ner själv. Men det ska nog gå bra. Har hört att det ska vara Världscup på rullskidor i Toblach under hela helgen så det tänker jag gå och titta på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0