Tuff dag!

Ännu en hård dag är över och jag måste erkänna att det värker lite här och lite där. På mitt förmiddagspass fick jag sällskap av Elin och David. Skidgång/löp intervall stod på schemat och det blev en bra och lång bana med många backar för både löpning och skidgång. Jätte bra pass som kommer helt klart köras igen. 
Vi puschade varandra riktigt bra och vi var väldigt nöjda när passet var klart.
Mitt knä verkar klara det ganska bra så det känns bra. Fast jag kommer vara försiktigt ett tag till och inte gå på för fullt med löpning. Men jag är nöjd över att bara ha kunnat testa  att springa igen efter några veckors uppehåll.
 
Imorgon ska jag återhämta min kropp med en lugn och fin klassiskt tur med Elin som sällskap.
 
Jag har ju lovat en lite roligare blogg med bilder,det kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0