26 år och halsont!

26 år har jag nu blivit och jag hade en mycket trevlig födelsedag tillsammans med pojkvän och familj. I paket fanns en 6 månader gammal Gordon setter valp. Fröja är namnet och hon håller oss sysselsatta. Hon är otroligt söt och kommer även bli en fin träningskamrat framöver och en duktig fågelhund. Det är stor skillnad mot våran tidigare hund Guffe som inte alls behövde samma motion och stimulans som denna svart/bruna varelse kräver. Det tråkiga just nu är att min hals krånglar. Är inne på min 3:e ofrivilliga vilodag. Riktigt tråkigt då jag känner att hela majmånad blev en riktigt bra träningsmånad och träningen flöt på bra och jag ville bara fortsätta köra på. Nu tar jag det lugnt och låter kroppen repa sig. Med sömn och energi så hoppas jag att det går över fort. Tur jag har en hund som vill ha långa promenader ett par gånger om dagen. Som skidskytte kan man ju alltid träna skytte vilket jag gjort dom senaste dagarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0