Ny vecka!

Ny vecka igen, dagarna bara rusar fram.En månad har redan gått sedan man startade upp det nya träningsåret. Det har fungerat fint och man börjar nu komma in i rutinerna. Förra veckan testade jag på en lite mer intensivare träningsvecka. Det fungerade bra och kroppen orkade genomföra dom sista intervallerna på ett bra sätt i slutet av veckan. En sådan vecka är något jag kommer fortsätta att köra under sommarn och hösten. Några justeringar kommer det bli till nästa gång.
Helgen spenderades uppe i ett varmt och sommrigt Östersund. Jättekul att träffa så många vänner, och att träna ihop igen. I Lördags firade vi en blivande brud. Det blev en lyckad dag/kväll med mycket aktiviter. Nu ser jag fram emot bröllopet. :)
 
Denna vecka har jag startat upp med lugna träningspass och lite styrka för att verkligen återhämta kroppen efter förra veckans hårdkörning. Jag kommer att ta det lugnt en dag till innan jag kör igång med ett intervallpass. Mitt knä/ben är bättre och jag har börjat springa lite försiktigt igen. Ikväll kommer jag att testa vara med ett löpargäng här i Torsby på deras träning. Om det ska bli någon bra tid på årets Borejogg är det på tiden att sätta igång att böra löpträna lite.
 
Fin besök har jag även fått hit. Karl är här ett par dagar och vilar upp sig inför Västerbottens 3-dagars och Jukola.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0