Shoppingtur og litt annet.....

Jaa, idag blev de litt shopping før meg og Anne.. ojoj tænk om man hade pengar, la la la..... Kunn ha køpt masser, men det blev 2 klænningar på Cubus, å en fin sjal och ett par ørhængen,det ræckte før min plånebok! Måste ju ta mig hem också! Lillehammer en ær en fin fin stad, stortrivs redan! Skulle kunna tænka mig flytta hit direkt, allting ær så gammalt å fint! å trevliga mænniskor och låååånga fine skiløper! 
Anne og jag har också gått en långtur idag, uppfør  hela hoppbacken och runt i skogen, upp och ner! blev litt svettig! Så fick bli min træning idag.......=)

Nå skal vi spise taco!

Ha`d

Kommentarer
Postat av: Kathrine

nejmen , har emelie shoppat?! vad förvånad jag blir!
hoppas livet leker i norge.. men jag blir minst lika förvånad om det inte skulle göra det! ;)

2008-04-12 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0