Hej hopp gummi propp!

Ojoj..nu ballade det ur igen..hmmm sa till mig själv att jag skulle försöka blogga varenda dag, nej nu får det bli en klar förbättring. Det har inte hänr så mycket nytt den senaste tiden, Träning, mat, vila, träning, mat, vila! så som mina dagar brukar se ut. Jo, har även hunnit med ett läger här i Torsby, det var ett mycket bra läger. Hela Utvecklingslaget utom Sebbe var med, han var med de stora grabbarna å körde tror jag!=)
Vi tränade på bra och körde mycket i Tunneln. Vann även en skytte tävling och i pris fick jag 500 skott, inte illa va?!=)
Tycker träningen har funkat bra, och jag känner att jag är på väg uppåt från min långvariga svaka, sakta men säkert....=)
Så nu ska det bli andra bullar i vintern. Det som ligger nu i fokus är Östersunds tävlingarna, är grymt laddad och sugen på att tävla där, så just nu är förberedelserna i full gång.  Det gäller att inte bara träna fysiskt utan hitta den mentala biten också, är man stark i huvudet så funkar kroppen ännu bättre. Så snart smäller det=)

Nu är iaf allt klart med skolan i Östersund, skickat iväg CSN pappren, bostadsbidrag och en massa annat papper, så nu är jag snart på väg uppåt, ska bli riktigt roligt. Men det som kommer kännas svårast är att inte få ha majas grav i närheten. Brukar gå till henne nästan varje dag och prata lite med henne, om vad jag gör om dagarna.=)
Men så kommer inte det att bli så ofta, men man har sagt att hon ska gå istället för mig å hälsa från mig.
har stora fotografier på henne som jag kommer att ta med Till Östersund.

Ikväll väntas springskytte SM i stafett, och vi ska vara med,. Elin jag å Linda är i ett lag, blir roligt! Så nu laddar vi för fullt. Körde styrka och löpning imorse. kändes helt ok!

Nej, nu ska jag skaka mattor!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0