Hemma igen!

Jaa, då var man hemma igen efter en lång resdag, startade vår resa kl 8 igår morse och jag kom hem 00.30 i natt...puuhhhh,gick nämligen inte så många flyg hem från Köpenhamn, så vi fick sittat och vänta där på flygplatsen i 4,5 h, lite drygt men vi kunde inget göra åt den saken. Men vi fördrev tiden med lite shopping iallafall, men ingen av oss öppnade plånboken så värst mycket. Blev lite godis i tax-free, annars inget mer!

Hur jag ska sammanfatta min vecka där nere i Tjeckien...hmmm, skyttet mässigt helt godkänd, hade lite problem i mitt ståskytte alla tävlingar pga bendarr och kramp i vaderna. men lyckade få ner dom flesta prickarna iallafall. Det var nämligen en svår ingång till skyttet,man fick jobba hela tiden, och med motvind och blötföre så blir det jobbigt, det var svårt att veta hur fort man kunde gå in utan att dra på sig mjölksyra eller kramp, men det var svårt att inte få de!=) Överlag var det många athleter från alla länder som sköt dåligt,kanske berodde det på ingången??! vem vet.....
Ja iallafall så är det över nu, tråkigt tycker jag för det är verkligen roligt att tävla internmationellt! Men det kommer stor tävlingar nästa är=) å då är det bästa att dom passar sig riktigt noga!

skidåkningen som jag skrev tidigare stämmer inte så som det den har gjort förr om åren, men om jag ska hittat finna nåt postivft så tyckte jag ändå att det kände lite bättre än på JVM i Ruhpolding, så alltid finns nåt postivft att hittta, men som jag säger än en gång,jag kommer tillbaka nästa år!=)

Annars hade vi en jätte rolig vecka där nere i tjeckien, ett bra gäng och bra ledare! Så då blir det roligt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du skaffat blogg! Ska läsa varenda dag! Pussss

2008-02-26 @ 12:03:41
URL: http://marajaandersson.blogg.se
Postat av: Kathrine

Ja, Emelie Larsson kmr vara stekhet nästa år!
Larsson x 2 kan jag be o få tala om.
Vi kommer va så jävla bäst! Hörs!

2008-02-26 @ 20:13:43
URL: http://kaattis.blogg.se
Postat av: Maria

Gud va roligt å skönt d va å prata m idg förut! Över en timme prata vi, å kunde prata mycket mer! Typiskt pappa! Puss gumman

2008-02-26 @ 22:27:41
URL: http://marajaandersson.blogg.se
Postat av: Elin

wiiiee :D Vad roligt att du skaffat blogg!!! PUSS

2008-02-27 @ 20:36:12
URL: http://elinwinblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0