Jobbigt!!!.......

Nu har jag gjort min första tävling här i Nove Mesto, hmm..vad ska jag säga, är grymt missnöjd med placeringen, 20 med bara 1bom,det är dåligt! Skidåkningen känns inte alls bra, Kroppen är tung och tömd, hur mycket jag än tar i så går det inte fort, svårt att förklara men alla ni som är skidåkare vet hur det känns när huvudet vill men än kroppen orkar! Skyttet däremot fungerade bra, 19 träff, det är jag väldigt nöjd med, synd bara sista skottet på min första stå, men benen värkte, och kramp hade jag också, å då är det inte lätt att skjuta stå men jag orkade sätta dit dom, så de var skönt men som sagt med den där skidåkningen kommer man inte långt med, så det kvittar om man skjuter bra så måste man kunnna åka fort också, men jag får ta den här säsongen så gott det går,sen ska här satsa 200% till sommarn! Så till nästa säsongen ska ni få se mitt namn EMELIE LARSSON högt uppe i listorna, men både bra skyttet och mycket bra åkning.=)

Här finns, precis som hemma i torsby,ingen snö=( Vi åker på en konstsnö slinga som inte är så bred, och inte mycket snö, men men det går ju att åka, Banorna är bra men jobbigta, inga dirketa tuffa,branta backar som i Ruhpolding men backar finns så det räcker till!! Det blir extra jobbigt men den blöta och skitiga snön som finns här!!

NEj,nu ska vi iväg å handla lite mat!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0