Sponsorer och samarbetspartners

Är du intresserad av att hjälpa mig i min elit-satsning?

- Diamant sponsor

Brand Factory är nordens ledande leverantör av skylt- och dekorlösningar som erbjuder ett komplett sortiment av produkter och tjänster. Från och med 2011 är Brand Factory Nordic AB min främsta ekonomiska sponsor!

Stort tack till er!

- Silver sponsor

Långberget Sporthotell ligger mitt i ett riktigt vinterparadis i norra värmland. De arrangerar bland annat vasaloppsläger där jag hjälper till som ledare.



Materialsponsorer



- skidvalla & träningsutrustning

Ski-Go förser mig med valla som självklart är ett måste vid skidåkning. Jag använder även deras handskar, "Petter Northug", som finns i olika modeller för alla temperaturer.

-  Skidor

Jag åker från och med säsongen 2010/2011 på skidor från peltonen.

- Stavar

När man som skidskytt måste ta av sig stavarna inför varje skjutning är Leki's click-in/click-out system till stor hjälp och gör så att det momentet går så snabbt och smidigt som möjligt.


- Pjäxor & bindningar

På fötterna har jag alpinas pjäxor och rottefella-bindningar som ger mig ett pålitligt lättviktssystem för både träning och tävling.


- Ekonomisk sponsor

Jag är med i FRO-Värmland och har därför möjligheten att vara med i militärlandslaget. Vi tävlar för försvarsmakten i olika militära tävlingar, både nationellt och internationellt, och åker på träningsläger.



Lunch-sponsorer


- Lunchbuffé i Östersund


- Lunchbuffé i Torsby






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0