Regn, Rusk och vilodag!

Idag vilodag, skönt! Kändes igår redan på första passet att kroppen var slut, men det gick 2 pass ändå så idag fick vi ju vila. Skulle ha åkte på läger itill Idre nu men det var inställt, Utvecklingslaget har inga pengar så vi fick inte åka, så jävla dåligt!! ursäkta mig men jag blir så arg..... men men jag och Elin fixade ett eget läger, vi ska nämligen dra till Långberget ikväll och vara där och träna hela veckan, skönt med lite miljöombyte.. vi ska träna stenhårt nu denna vecka så får vi lite lång vila igen..ska bli skönt!=)
Annars så funkar träningen bra, går väldigt upp och ner måste säga men de är kanske å det ska vara?! Ja jag är iaf grymt revansch sugen ifrån ifjol, så nu ska jag banne mig visa dom!=)

Brorsan kommer hem från Canada nästa vecka också, känns inte som han varit borta i 4 veckor men de har han, ska bli roligt å se han igen.
Har även hämtat mina nya rullskidor idag, som jag väntat på i evigheter, som har varit på bussgoda i torsby hur länge som helst utan att jag vetat om det..ååå så töligt! Men nu har jag äntligen fått dom=) Blir de till att åka av......

Annars har det inte hänt speciellt mycket på senaste tiden,.. som vanligt är det tomt och tyst i huset och saknaden efter Maja är STOR=( Tänk om jag ändå fick se och känna på henne bara lite grann, men vet att det aldrig kommer inträffa så jag får väl fortsätta drömma. Fast hos henne i Nangiala så skiner solen iaf, det är ju mer än vad den gör på oss! Så hon har nog mycket bättre än vad vi har!=)

pussåkram och nyp i stjärten!
/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0