Midsommarhelgen över!!

Jaaa, så har ännu en midsommar gått!  Den första midsommmaren utan min kära lillasyster Maja...usch vad jag saknar henne. Tänker på henne varje minut!! Man önskade att man fick se henne springa runt med en midsoomarkrans i håret, full av energi och skratt! Fast jag vet ju att hon gör det i Nangiala men jag skulle vilja se henne här, här hemma tillsammans med oss. Sitta å skratta,äta jordgubbar och glass med oss,.. men jag vet att det kommer jag aldrig få uppleva igen! men vi har ett fotografi på henne vid köksbordet som alltid tar med oss när vi ska sitta tillsammans så hon finns där.....fast inte på riktigt!
Jag och min lillebror Olle sprang även Borejoggen i fredags, hade vilodag så jag sprang hela vägen med Olle, tyckte han var jätte duktigt, tränar aldrig mer än fotbollsträningarna och så kommer han på att han ska springa hela Borejoggen på en gång, de var väldigt bra gjort av honom, sen stora syster är mycket stolt över dig Olle!=) men måste erkännna, han tog mig i spurten!! men kände att han var tvungen att vinna över mig så han fick göra det då!=)

Skrämmande vad fort tiden går! Jag är nu inne på min näst sista vilodag, så på tisdag kl 8.30 börjar jobbet igen=)..... Midsommarafton tillbringades i Åshagen!!! Grym fest med sång, musik och dans! Så ett stort tack till syskonen Kleppenes för en grym festival helg!!


hmmm..är så rastlös idag, MÅSTE hitta på nåt! känns som man måste göra nåt roligt när man har vila, man hinner inte göra det annars när man tränar så det gäller att passa på, men frågan är vad ska man hittat på!........ måste snart sätta igång med nåt! Fast det finns inga måsten men just nu finns de det!
Mamma skulle ha hjälp med att städa brorsans husvagn men nej.... inte tänker jag städa en husvagn på min lediga dag!
Har tänkt mycket på att när man äntligen har vilodag så kommer man aldrig på vad man ska göra,men man hittar på jättemycket roliga saker när man inte är ledig och när man bara tränar men då hinner man inte göra det!
ojojo...vad svårt de var just idag då!! och så blir jag bara mer och mer irriterad på mig själv för att jag inte gör nåt roligt!!

Nej emelie, sätt igång och gör nåt nu! fast jag börjar med en fika!

Pussåkram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria A

Hej gumman! Kul att du drgait igång med bloggandet igen=) Hur va midsommar? Drack du nåt? Såg bilder på er på facebook=) Pussss

2008-06-23 @ 15:55:26
URL: http://marajaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0