Träningsvärk!!

ÅÅÅÅÅÅ herregud vilken träningsvärk jag har, kan knappt sitta på toaletten, då är det verkligen illa. Köred nämligen spänat igår 30 min och då får man träningsvärk om man inte har gjort det på ett bra tag+ att man heter Emelie Larsson som är stel som ett kylskåp annars. Det här men smidighet och spänst är inte riktigt min grej, är inte så smidig av mig, snarare som en elefant mera..jaja det är väl tur att jag inte är höjdhopperska!!
men känner och vet så väl att om jag bara blev lute smidigare och spänstigare så skulle det gå fortare i skidspåret med, men det är inte lätt att hinna med det om det inte står med på träningsschemat, för om jag skulle köra spänst själv så skulle det bli på natten jag skulle få köra!! men det kommer bli någar spänstövningar framöver nu......tur de!

Ja men idag var det då vila, fast dagen har gått så fort så jag önskade att jag hade en dag till men imorgon blir hårdkörn ing igen. intervaller med skytte står det, så dår är det bara att pallrar sig upp kl,07.30 äta gröt och köra! tror det var styrketräning och löpningen på eftermiddagen, så det ska väl gå an det med!!

har varit en tur till sunne idag, roliggt och se lite annat än bara sitt hus när man för en gångs skull är ledig. Mamma och lillebror var också med, vi fikade..köpte kulglass och kaffe!mmmm...gott var det=)

Nu börjar även det fina vädret komma, härligt det! hoppas det håller i sig nu hela sommarn....
snart bär det av till Idre på läger,ska bli skoj de. Träffa de andra och träna på nåt annat ställe!

nej, nu blir det sommartorpet! Måste vi se......

/pussåkram och nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0