NU är jag med i matchen igen!!!

Ojoj..... vad jag är seg på att uppdatera men nu ska vi verkligen anstränga mig den här gången. Skärpning Emelie!
Jaaa,det är väl verkligen tur att jag inte har detta med att blogga som jobba, då skulle jag aldrig tjäna några pengar!!!
Fast om jag skulle veta att jag tjäna pengar på det så skulle jag nog sköta mitt jobb!=)

De senaste veckorna har det hänt mycket. Eller rättare sagt så har det handlat om en massa träning. Måste får lov å säga att jag är grymt stolt över mig själv att jag har pallat dom här 3 ½ hårda veckorna, körde sista passet igår. på morgon var det Tävling med 4 skjutningar och på eftermiddagen var det 3 besöket vid hovfjällsbacken på den här veckan! Herregud vad vi kämpa, jag och elin. 3 gånger upp till dammålet i regnet. Den sista intervaller spårade ur lite... vi började sjunga "ont det gör ont" med Lena PH, fast vi kom på en ny version!=) men vi fixade det, och sen efter det så var det då dax för benskate vid Utterbyn, men det gick fint det också, jag bara åkte och peppade mig själv att jag nu skulle få vila i 4 dagar, då gick tiden fort!..... men känner att forfarande att kroppen är helt uppe i varv, har inte sovit speciellt skönt i natt och mår illa konstant... men men det är smällat man får ta!! nu är det iaf över och kroppen får vila nu i 4 dagar, får se vad jag hittar på... idag är det iaf midsommar=)

Det rullar på som vanligt här hemma och familjen tar en dag i taget. Ibland gråter den ena och då finns de andra som tröstar. Skolavslutningen var inte speciellt rolig, man kände att det fattades en liten flicka som också skulle vara där, stå där framme i kyrkan och sjunga "ingen klocka ringer mer" med de andra barnen. Men sången sjöngs ändå av många barn klädda i sina fina sommarkläder och blommor runt halsen, och det ekade av sång och glädje i kyrkan. Det var jätte roligt å höra, och jag vet att min syster sjöng med fast hon inte var där... och så vet jag att hon har sommarlov precis som de andra barnen!!!=) Saknar dig Maja Piraja!

Det spelas även FotbollsEM på tv:n men Sverige åkte ur, tyvärr......jaaa, dde spelade inte alls lika bra som de borde gjort men men nån måste ju förlora också! Undrar vilket lag man nu ska heja på?!

Det har även vart examen på Stjerneskolan, oj vad jag skulle vilja uppleva det en gång till! Prövade studentmössan, och den satt fint=) SÅåå, grattis alla studenter... hoppas ni tog vara på dagen, för det kan jag säga att det var nog den bästa i mitt liv iaf!

Nej, nu är det dax för Borejoggen, ut å heja på alla som springer!

Ha en bra midsommar helgen!
Pussåkram på er alla!

Kommentarer
Postat av: david k

hej hej

hoppas de e bra med dig

tack för inlägget om oss ;)

vi hörs

ha de bäst

kramar

2009-03-17 @ 00:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0