Ruhpolding!

Hej på er alla!
Just nu befinner jag mig i Ruhpolding på träningsläger A-laget och U-laget! Det är tuff träningen och man får känna att man lever! Wolfgang kör hårt med oss!
Kroppen går som en berg och-dalbana, måndagsträningen gick bra och kroppen kändes helt ok, men så igår gick det åt pipsvängen igen.. börja nästan grina för såå trötta armar hade jag! det var fruktansvärt! men jag genomförde det iaf!

Idag var det löpning långtur, de var fint väder så det var skönt annars har det vart dåligt väder sen vi kom hit!=( lite trist! för det går ganska tungt på rullskidsbanan när det regnar!
Annars så tycker jag det är fina rullskidbanor här, de är skönt å vara här å träna! fast träningen e tuff......

nej, nu ska jag vi åka hem och sova! nämligen hos A-lagsbrudarna å lånar internet, vu har inget där vi bor! så de va snällt av dem att vi fick låna, måste ju kolla skolan å grejer.....

ha´d fint!
puss och kram och nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0