Karlstad!

Idag reste jag och morsan till Karlstad kl 07.00 imorse. Mamma hade skola idag så jag följde med till min underbara mormor. Vi var och handlade mattor  till altan och hallen. blev riktigt bra! sedan blev det ett besök på Rusta också.
det är bästa å passa på att hälsa på släktingar nu när man är ledig. blir så sällan när man bor uppe i östersund.
Man har även nåt å göra då om dagarna, så man inte blir så rastlös.
Har även vart ute å sprungit en liten lätt löptur med Guffe, kände mig frisk idag så då tyckte jag att jag kunde gå ut å röra lite på mig, för det bara spritter i benen på mig, kan inte sitta still.
Får se vad vi kan hitta på imorgon, borde plugga men men finns säkert nåt annat å göra, Baka t.e.x..tror morsan och jag skulle baka bullar! å sen ska nog träffa lite vänner, en fika på byn blir det nog!
Vi får se...

Nu väntar sängen!
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0