Våren har anlänt!..och jag är tillbaks:)

Japp..jag är tillbaka i blogg världen, får se hur hur länge det blir den här gången. Har avrit nere i en långh svacka nu, men arbetar mig stadigt uppåt.
Våren är här och jag har semester fortfarande, haft det snart i 2 veckor, ch har en vecka kvar nu. Sen börjar allvaret igen. vi skulle börja träna lite lätt nästa vecka och sen börja träna hårt veckan därpå. Ska bli skönt att komma igång känner jag. Men de har gått så fruktansvärt fort. Just nu är jag hemma i Torsby igen, var i ö-sund förra veckan på skolan och hade föreläsningar och ett semenarium, som jag fick godkänt på,det var riktigt skönt. Var sååå nervös för det, men vi i min grupp klarade det:) efter det så reste jag direkt hem till torsby, och på lördagsmorgonen drog jag till Karlstad en tur.:) det var det verkligen värt. Hade verkligen jätte roligt, första var det födelsedagskalas/förfest hos maria och hon och fredrik  hade gjort världens godaste smörgås tårta, ger den 10/10! Sen bar det iväg på Blue moon bar, och där rocka vi loss riktigt ordentligt!:)  sen blev det en riktigt bra efterfest med vinmacka...haha,såååå jäkla roligt! Bodde hos min kära vän Helena.

Idag har vi även fått fint besök från Norge, tante Ingunn och hennes granne kom till torsby en tur, så det en fika på Wienerkonditoriet, mums...
Bakade även en toscakaka imorse..hehe, märkas att jag är ganska rastlös..imorgon bär det va till Karlstad, besök hos mormor, shopping å bara ta det lugnt och njuta riktigt av de sista dagarna av semsetern. Är lite förkyld också,så jag får ta det lugnt så jag blir helt frisk.

Ikväll har jag även vart på Bore möte, blev även en fika där!:)

Hej på er!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0