Idag är det en sån där dag...."jag vet ingenting dag"!

Konstig det låter, men kom på det när jag tränade imorse! just då visste jag inte ett dugg om någonting, fast jag kan ju inte precis säga att jag vet mer nu heller! det har inte precis klarnat..... men snart så!:)

Träningen flöt på bra, kände mig stark när jag körde komplex styrkan, man brukar känna om man är pigg eller trött när man kör de men det gick lätt idag!  och mjölksyran i benen har försvunnit,tror jag!
Bettan var med mig på gymmet och körde och sen sprang vi en sväng och kollade på hus. Det är så roligt å kolla på hus tycker jag.:)

Hmm..undrar vad mina grannar håller på med, dom måste vara döva. tv:n måste vara på högsta volym! Jag kan stänga av min tv och lyssna på deras....det kan aldrig vara bra för deras öron! nå ja..... bara dom sänker när jag ska sova!

Imorgon dock vet jag inte vad det blir för träning...men ska köra hårt iaf! planen är att fortsätta köra på nu i helgen,för att sen trappa ner på träning till veckan, och finslipa formen tills Italien, då vi åker 8 mars.:)

Nu ska jag titta på "Vad blir det för mat" på tv4plus...

Sov gott!
/Semlan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0