Pastagratäng...

Jappp...pastagratäng blev det till middag och jag måste säga att jag lyckades riktigt bra..  inte alls svårt. Hittade receptet på Tastline. gick fprt och de var enkelt och riktigt gott. Man hittar mycket gott där. Att baka och laga mat älskar jag! men att laga åt sig själv, men ibland brukar jag lyxa till det, annars blir det alltid det enklaste.. man har varken tid eller lust efter träningspassen..så då blir det inget avancerat!  men idag hade jag ju vila så då passade jag på...blev matlådor också,de är bra! Då har jag ett par dar...så slipper jag laga mat!

Annars har det inte hänt så mycket sen sist. var och handlade och gjorde samma misstag än en gång. handlade alldeles fööörmycket, blev såå tungt å bära, plus att kassen gick sönder men som tur va så var det inte alls långt hem. men tungt var det för armarna...  det är jobbigt å storhandla när man inte har nån bil!..men men det får gå det med! Lite extra styrketyräning skadar inte.
Kunde ju tatt cykel men det kom jag på när jag redan var på Coop...

Ingen har väl missat förlovningen mellan kronprinsessan och daniel.. det var väl tur att dom fick varandra till slut! men att göra en sån stor grej av det hela, herregud! tycker det räcker nu... hela expressen bestod enbart av förlovningen. jaja..så är det att vara Kronprinsessa.. men tror de får ett väldigt fint liv tillsammans.

Nu är det unga mödrar på tv:n, danskserie som jag brukar kolla på!
imorgon blir de träning..gött! men har vart skönt å vila idag!

Undrar hur de gått för Agnes med semlorna???:) om hon har några kvar! det tror jag inte.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0