Advokado..mums!!

Idag har jag äntligen lärt mig äta advokado.. och kommit på hur gott det egentligen är! mums.... Vuxenpoäng:)..nu fattas bara oliver och rödvin! men det kommer så småningom.

Dagen har bestått av träning,äta, vila, träning, äta och nu ska jag snart sova. Joo, har även vart duktigt idag. pluggat lite psykologi, yeee right...duktigt gjort tycker jag, kom inte så långt i boken men jag försökte iaf, coh gjorde det jag kunde:)

Träningen idag var Naturiga intervaller på klassiskt, gick helt ok...med tanke på träningsvärken:) men den börjar avta nu...
I eftermiddags blev det lätt styrka på gymmet och en löptur, det gick helt ok det med!

Ikväll har jag och Agnes suttit hemma hos mig och druckit te och ätit,frukt och skorpor:) Vi såg även en ny dokusåpa på tv3, Stockholm-Arlanda, sen blev det Lyxfällan... ooo myy god, har nog aldrig sett någon så bortskämd, ja ni som kollade, såg väl!

Nej..nu blir de sängen..imorgon väntar träning!!!
go natt


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Låter bra, avokado e ju ur mumsigt.. !:) Bra emelie, du börjar bli vuxen... haha

2009-03-06 @ 13:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0