Katastrof...!!!

Fy fan..vilken jävla dag! Kändes jätte bra imorse och jag såg verkligen framemot sprinten...guud vad de skulle bli roligt! jag kände att jag skulle göra mitt livs lopp idag, verkligen! jag hade bestämt mig för att lyckas... men ack vad jag bedrog mig! det blev en mardröm istället..
Första varvet, gick hur bra som helst, för bra för å vara sant, åkte riktigt bra, kom in på liggande skytte och bomma 2.. nej tänkte jag det har jag verkloge inte råd mid, för alla ansra sköt såå himla bra!.. men jag kunde inte ge upp tänkte jag,, nu är det bara å öka och sötta skotten i stående, men nej då... ramlade även på 2:a varvet och kom inpå stående skyttet och bommade 3...fy fan tänkte jag det kan inte vara sant... motivationen blev på botten och att åka och försöka spurta sista varvet gick inte...... hur kunde det bli så här??!!! mitt sämsta lopp någsonsin i mitt skidksytteliv.. och hur kunde jag misslyckas nu! och total misslyckas...
Hade målat upp en dröm imorse att jag äntligen skulle få gå på blomstercermoni, med ett 00 i skytteprotokollet.. för jag kände verklogen att det var min dag idag....
Pratade med maja på uppvärmning om han hon och jag tillsammans skulle göra ett riktigt toppen lopp, å jag bad henne hjälpa mig men det gick inte!! Kan inte förklara hur jag kunde bomma så mycket.... Varför!!
MEN DE ÄR VÄL NU MAN SKA BRYTA IHOP OCH KOMMA IGEN MEN JUST NU KÄNNS LIVET SKIT!  Jag hatar å misslyckas!... helvete.. ursäkta språket men jag måste få ut ett och annat..

det positiva är att solen skiner,, och jag är röd i hela facet...... och bränna från solglasbrillorna!! härligt!
 Ted gjorde även ett kanon lopp idag 10:a,, han e grym!

Servous

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman, man måste nån gång göra ett sämre lopp. Det går inte alltid bra. Å jag tycker inte du ska se det som ett misslyckande! Se det som en sporre att det är något man kan förbättra å vet att man kan göra mkt bättre än nästa gång. Det måste gå sämre en gång för att sedan kunna göra det bättre nästa! Tror på dig gumman. Puss

2009-03-15 @ 11:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0