Mästarnas mästare...

Ja..då har även den här tisdag gått. Dagarna går så fort. Ett klassisktpass blev det i eftermiddag med Elin,riktigt gött vad men efter dryag timmen gick solen ner å då blev det kallt, vi brukar motionspåren och vid samma ställe blir det värsta kallhålet..brrr  plus att solen gick ner, men vde gick fint ändå, riktigt så kallt blev det inte.
Oj vilket samtalsämne vi hade.. ni kan aldrig gissa vad vi pratade om:)  Elin brukar iaf berätta vad hon drömmar om nätterna, det är ganska roligt å höra, Hon har värsta drömmarna och ibalnd funderar jag vart hon får allt ifrån.... men konstiga är dom iaf!.... Elin är så bra att ha med på såna lugna pass, hon kan prata i timvis... om allt möjligt! mun går som en elvisp...så om hon inte säger nåt när vi åker är jag tvungen fråga om det har hänt nåt, för det hör inte till vanligheterna att hon är tyst!.. jag brukar mest lyssna... Elin är skvallerstina nr 1 jag nr 2:) och ge er aldrig in i en diskussion med elin om ni inte vet att ni har rätt, för hon har ALLTID rätt, hon har aldrig fel!  Hon kan ALLT!.... Det tycker jag är såå roligt!... bra att ha med henne överallt!!:) hon är trygg......

Middagen bestod av min hemmagjorda kålpudding, och ris igen.. men kokade såå mycket ris så jag tvungen att äta upp det! men jag tycker ris är gott:) men nu är det snart slut.

Har tittat på mästarnas mästare ikväll..åå yes per elofsson är kvar!! tur.. hans ka vinna tycker jag! Fosshaug åkte ut, lite synd tyckte jag men men nån måste ju åka hem!

Idag..har det vart en liten deppig dag...tänkt mycket på min kära söta älskade lillasyster MAja..saknar henne såå. Undrar vad hon gör om dagarna.. önskar att hon bara kunde irnga på min dörr och bara stå där och säga hej emelie!, krama och pussa på mig. jag saknar henner verkligen, när jag går här för mig själv i lägenheten, så går jag kolla på kort som jag har på henne..pratar lite med henne och så, men om hon bara levde!..åååå
saknar även att inte få gå till hennes grav,var väldigt länge sen jag var där.....
Tycker saknaden har blivit större nu den sista tiden...men brukar komma ihåg det roliga hon gjorde och då skrattar jag för mig själv! men de är just den här saknaden att få röra vid henne..ta och känna lukten av henne!:(
Älskade MAja..undrar vad du gör där i Nangiala?

nej..nu är det dags för sängen, och min psykologibok!
Hörs i morgon!
 tjingeling:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! ;-)

2009-03-04 @ 15:57:35
URL: http://mattssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0