Strålande väder!

Oj oj oj..vilken dag. Solen skinner...kan det blir så mycket bättre. Fast det blåste lite idag när vi tränanade, men det gjorde inget, solen sken ju iaf..och skyttet fungerade hyfsat.klarade dock inte mitt mål idag då, de blev 8 bom på 12 serie istället för 6 som jag hade tippat före innan jag startade passet. På träningschemat idag stod det 10%, fast det var korta intervaller 8*3min, gick bra, men efter det passet stod det löpryck på 30 sek,10 st, så det vara bara att knyta på sig skorna när jag kom hem och ut å kuta(springa)...oj det kändes vill jag lova! fast det gick bra, det tog inte så länge....
Väl hemma blev det en stretching, och en banan!....och en dusch!

Sen öppnade jag min frys för att se vad den hade att erbjuda idag,.. det blev köttgryta och ris, gott! och mätt blev jag! huvudsaken det.:)
Förresten, tittade som vanligt på Vakna med the voice idag å då sa dom en rolig nyhet. Det skulle bli strålande väder hela våren , ååå så härligt! Hoppas på att dom håller vad dom lovar!...

Tittar just nu på Våra bästa år kanal 3..men herregud, nu har det verkligen spårat ur!! Det blir bara sämra och sämre, hade inte följt serien på 1,5 vecka men när jag tittade nu så insåg jag att jag inte hade missat nåt... ååå det är verkligen dårligt, men varför tittar man då? jaaa..det vet jag inte, men de blev så nu iaf!
Ska göra nåt vettigt istället, fortsätta läsa min engelska psykologibok "Leadership"...... och vila lite innan nästa träningspass, då blir det ett lugnt klassiskt pass med Elin!

See you...
Ciao


Kommentarer
Postat av: Erika

Va kul att hitta till din blogg! :) Facebook är allt bra det!

Härligt nu när solen skiner lite oftare, lite längre och är lite varmare! Vårkänslor i luften!!

Hoppas allt är bra med dig! :)

Kram Erika

2009-03-03 @ 22:21:12
URL: http://vandringentillbaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0