Snöig Söndag och träningsvärken håller i sig!

Japp..imorse kom snön. Kylan höll i sig, och det var inte så lockande att gå ut å träna i skit vädret. Idag hade man velat ligga kvar i sängen faktiskt, men det går inte. Finns inget dårligt väder bara dårliga kläder. Vi skulle åkt rullskidor imorse men vi insåg snabbt att det inte var så bra, ganska farligt att åka på banan när är blöt å kallt. Så det blev en löptur istället. OCH träningsvärken håller i sig fortfarande, snacka om träningsvärk alltså.. men gött är det:) ett bevis på att vi tog i på styrkan iaf.. Elin har oxå träningsvärk! så det är inte bara jag som har ont!!...
Vi har ganska roligt åt det...hehe:)

Idag flaschade jag till det riktigt på lunchen, gjorde kålpudding! blev riktigt bra måste jag säga,gjorde mycket oxå så nu kan jag nog äta kålpudding hela veckan!
Har funderat på å göra en morotskaka men det får nog vänta tills nästa helg, orkar inte göra det just nu!

Jo, vad är det för fel på folk när dom inte kan låta bli Busskurerna... på två ställen har dom slagit sönder glas skivor som sitter runt en sån busskur. Är det så roligt å ha sönder såna, det ligger glas över hela trottarerna och på vägarna! Sånt gör mig förbannad....

Nu så här på eftermiddagen så har jag mest legat i soffan å kollat på Idol repriserna! verkligen en slappsöndag men har ju hunnit med ett träningpass iaf....
Idag är det även Kanelbullensdag, ganska blir några bullar?!:)


 Ha en fortsatt trevlig söndag på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0