Stödstrumpor och Milda makaroner....

Japp.. igår investerade jag ett par stödstrumpor,det är faktiskt sant. Jag har börjat bli gammal..:) Nej då, eftersom jag ibland blir stel, stumm och svullen i benen på många träningspass så tänkte jag pröva träna med stödsstrumpor å se hur det funkar, så igår var jag på apokteket och införskaffade ett par. det var inte bara å köpa ska ni veta, var en del mått som skulle tas..tur att man fick hjälp iaf så man fick rätt storlek.. Provade dom idag på träningen.. har inte känt nån skilland än men det var fsktiskt riktigt skönt att ha dom på sig,. och jag tror att det hjälper så jag kommer ha diamantben nån gång som Ted säger att han har ibland.:) 
Idag var det ett 20% 40 km med Maxryck , så de var bara å åka på, Men det börjar gå väldigt tungt i asfaltet nu och att de är väldigt halt på banan så man får vara lite försiktig.  Blev inge skytte för min del utab minpärla här hemma i torsby, ska byta pipa, så därför kunde jag inte skjuta idag, men jag ska få låna Ullas gevär, så jag kan skjuta lite nu i veckan! Annars tycker jag kroppen är bra på gång.. och jag längtar så mycket till vintern när man får börja tävla.

Eftermiddagspasset ska tillbringas i gymmet, blir ett hårt styrkepass med löpning efteråt. Gött mos!:)
Fast nu blir det lite vila innan, och så har jag lite disk som väntar på mig!:)

Föresten så var Elins kommentar idag: -Milda makaroner!...

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0