Ack Värmeland du sköna

Efter en lång och seg hemresa är jag nu äntligen hemma hos mor och far i Torsby för att fira jul. Hemresan från Piteå tog dryga 12 timmar och det kändes i både rygg och rumpa till slut. Väglaget var fruktansvärt men det gick bra ändå. Distanstävlingen igår kördes i -16 och lite blåst. Det var fruktansvärt kallt. För ungdomarna blev det inställt och då kunde vi äldre starta 30min tidigare än vad som var planerat. Dom tuffa banorna gjorde att det blev en lång och jobbig tävling. Fick med mig en seger hem från piteå iallfall, det var roligt. Skyttet blev nästintill felfritt 0-0-0-1. Det hade varit skönt med 20 träff men nu blev det 19 och jag är väldigt nöjd ändå. Skidåkningen fungerade lite bättre än i lördags. Både jag och elin blev haffade av dopingkontrollanter direkt vi passerat mållinjen. Det var ju bara att följa och försöka kissa ur sig några droppar, gick ju bra:)

Nu får jag fortsätta packa upp mina väskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0