JUL

Uppesittarkväll med Lotta,Skinkan grilljerad, julklapparna inslagna, granen är klädd och gröten är kokt. Familjen Larsson hann även iår att få iordning allt dagen innan julafton, så nu är vi redo att fira jul:) Men det som vi saknar allra mest är vår älskade och finaste lilla Maja, Saknar dig<3. Imorgon ska jag gå dit, tända ljus och prata med henne:)

Annars tränar vi på bra och hårt. I 2 dagar har jag sett betong och åter betong. Men tur vi har tunneln när det är -25 ute. Imorgon på självaste julafton har vi ett lugnt klassiskt pass, ska bli skönt. Mina armar och min rygg värker. Sen ska jag vräka i mig julmat och en massa annat gott, för nu är det JUL:)

Jag önskar er alla en riktigt God Jul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0