Julgran!

Att hitta den perfekt julgranen var minsann inte det lättaste. Trodde nog att det skulle vara ganska enkelt, skogen är ju full av granar men icke! Jag och mina bröder fick åka hem utan gran. Vi gjorde iallafall ett tappert försök i kylan och imorgon ska vi försöka igen, vi MÅSTE ha en gran. Tyvärr var alla granar utsålda här i byn och mamma tyckte att vi skulle köpa en plastgran men vi andra i familjen VÄGRAR. Men kanske det får bli en plastgran tillslut om vi inte hittar någon imorgon..

Imorgon är det dags för träningen igen, nu börjar hårdkörningen. Hoppas på att det blir lite varmare men just nu är det -23 och det skulle bli kallare imorgon. Men annars finns det ju alltid en tunnel att gå in i, där är det ju bara -3. lagom temperatur:)

Bara 3 dagar kvar till Julafton och jag tror jag har vart ganska snäll i år:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0