Revanschsugen!

Säsongspremiären startade inte riktigt så bra som jag hade hoppats. Tänk om man ändå kunde få göra om?! Fyra bom är egentligen ingen katatstrof tycker jag men i en världscup är det alldeles för mycket för att nå ett bra resultat. Åkningen gick inte heller så bra som jag hade hoppats. Besviken, arg och revanschsugen är vad jag är. Nästa gång ska det bli bättre. Nu vill jag bara tävla mer för jag tror det är det som behövs för att det ska bli bättre. ACO och Helena gjorde strålande lopp i onsdags och jag tror även idag att dom kommer göra bra ifrån sig.
Tobbe Arwidsson gjorde ett grymt lopp igår, 40:de man och tog där med sina första världscupspoäng.:)









Kommentarer
Postat av: Kathrine

Ja men nästa gång är du ännu mer avslappnad och då är benen rappare! skjutningen är det minsta problemet.. :D jag tycker du var jätteduktig och jag var stolt! KRAMIS!

2010-12-03 @ 14:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0