Vinter!

Parasiterna i magen är nu borta och snart hoppas vi kunna dricka rent vatten igen. Men än så länge kokas det litervis med vatten här hemma. Kylan har även avtagit,vilket är väldigt skönt. Jobbigt att träna och framför allt skjuta när tempen visar -20,det är nästan helt omöjligt för min del. På grund av magparasiten har det blivit en hel del lugna skidpass. Igår kördes äntligen ett hårt pass.
Till helgen blir det längdpremiär i Åsarna. Ska bli riktigt roligt! Var flera år sen jag körde en längdtävling. Hoppas bara kroppen kommer kännas lite bättre, men jag slipper iallafall dras med 4kg extra:)
I förrgår firade vi Lilla Julafton hos Malin. En mycket trevlig kväll med gott fika, roliga rim och fina julklappar. Själv fick jag 2st temuggar och chocklad. Karl fick lego:) Vi får se om han lyckas bygga ihop den!
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0