Motbacke....

Oj nu var det ett tag sen sist. Har hänt lite saker.  Befinner mig fortfarande hemma i Torsby hos familjen. Men på fredag beger jag mig uppåt landet. Ska äntligen få far hem till Östersund, inte vart hemme sedan i mitten av december. Har oxå skaffat eget boende nu, ska hyra en lägenhet i 2:a hand, kommer bli riktigt bra. Så nu längtar jag till att få komma upp coh installera mig:) blir skoj... Till helgen är det även tävling i Östersund, Sverigecup! Få se om jag ska köra båda dagarna eller om jag bara kör 1dag..

Som ni kanske såg och vet så blev jag ju lite sjuker nere i Antholz, och envis som jag var så tävla jag på fredagen men det skulle jag inte ha gjort. Blev inge sjukare som tur va men när jag kom hem hade jag hosta och huvudvärk i en vecka. och kroppen var riktigt sliten.. ändå så hade jag inte träna specieltt mycket eller tävlat där nere men jag var verkligen som ett sänke. och huvudvärken släppte aldrig. hostan gick över till slut, och jag besökte doktorn för att ta några prover, jag ville veta om jag kunde börja träna så jag inte hade nån infektion eller nåt i kroppen. Det hade jag inte som tur va, men kroppen var trött och huvudet värkte fortfarande.. Det vissades sig snabbt att jag hade lite dåliga blod och järnvärden så det var bara att börja käka tabletter. Som tur är har jag fått träna,25% pass och styrka men nu igår var det hårt igen och även idag.. känns skönt att träna nu, men oj vad tungt det går.. jag är i en motbacke! och det känns... men jag får kämpa på!

imorgon blir det träning igen!:)
Nu blir det tv!

hej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0