Oteepä!!

Wiiii..så var det äntligen dags för EM-veckan, som jag har väntat!:) Sen i maj när barmarksträning börja så har jag haft fokus på EM.. All träning är nu gjord och på tisdag är det då dags att se om träningen gett resultat..DEt har väl inte gått så bra som jag velat denna säsongmen såär det ibland, men än har jag inte gett upp hoppet,nån gång lär det släppa så jag har Haft några motgånger denna säsong så allt har väl inte gått som jag tänkt men men det finns ingen anledning att lägga energi på det som man inte kan påverka.. Så nu släpper jag allt och blickar framåt. Nu ska det gå undan!:)

Resan hit gick ganska smärtfritt, ganska! tyvärr fick vi inte med oss den viktigaste ägodelen som vi alla har! GEVÄRET.. hmm, undrar vart det är och när man får de! Men vi har iaf skidorna med oss så idag har vi tränat. BAnorna är tuffa!! puuhhh... och det här föret som vi har nu är inte det bästa-. plusgrader, snöblask..jaa jag hoppas på lite kallare väder. MEN ett plus i kanten är att det finns någon svår utförslöpa:)..
MEn nu vill jag bara börja tävla och hoppas på att formen finns nånstans i min kropp:)

Flera plus i kanten: Internet på rummet, pingisbord...s sååå det gär ingen nöd på oss. Fast jag har ju sett finare ställen då.:)

Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0