På turné

Ja, nu har jag anlänt till Nove Mesto efter några dagar i Altenberg. Tyvärr blev söndagens jaktstart inställd på grund av dimma, jag säger bara det, antingen är det för kallt eller så är de dimma, suck! Jag var så jäkla taggad inför jaktstarten och så blev det inge! Lördagens lopp, tja...jag kan bättre i spåret, gick tungt! men skyttet får jag vara nöjd med 0-1 i blåsväder, det är godkänt jag placeringen var inte heller så tokig en 11:e plats, bland det bästa jag gjort på en IBU-cup, men som sagt så hade det vart roligt att fått köra jakten, men men! Men nu så har jag kommit till Nove Mesto och laddar till Fredagens distanstävling, ska bli grymt kul, längtar! imorgon blir det hårdkörning, GÖTTARE ÄN MOS de...:) sen om kroppen min är på gång.

Vi bor förresten på samma hotell som för 2 år sedan. till och med samma korridor... känner mig lite som hemma! Som tur har vi internet, och idag har jag skaffat skype så jag kan prata med alla där hemma plus att det är nästan grattis:)

nej nu blir det sängen minsann!

gO natt på er!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0