Wiii...äntligen tävlingsdags!

Jaaa..nu sitter jag i soffan nere i receptionen och surfar.. Eftersom jag och elin är dom enda typ som inte har nå internet på rummet.. Sitter och och slappar, lyssnar på en massa nya låtar, oj vad mycke nya låtar jag har upptäckt nu. Känns bra att sitta i sin egen lilla värld just nu å fokusera på det som komma skall.
Har en bra känsla. tyckte upptakten igår kändes bra, lite svåra vindar men gick bra tyckte jag...Så nu idag, ska jag verkligen försöka få ut ALLt som finns i min kropp och få ner dom där prickarna.

Så nu gäller det! Dags att äta lite lunch innan jag dra iväg till stadion. har startnr 25! lite roligt, det har jag i Altenberg förra helgen:) Så start blir 13.42.30..håll tummarna!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Agnes

Duktig du är! Lycka till imorn också!

2010-01-15 @ 19:20:39
URL: http://agneswredenberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0